актуально

Які шини «взути» на літо?

Саме час замислитися про сезонну зміну шин.
Які шини «взути» на літо?

Незважаючи на те, що зима цього року не поспішає здавати свої позиції, чекати весняної відлиги залишилося зовсім недовго. Саме час замислитися про сезонну зміну шин. А тим водіям, у кого комплект минулого «літа» неабияк зносився, саме час подумати про покупку нового. Який вибрати? На які літні шини слід звернути увагу і чому?

Continental ContiPremiumContact 6

Почнемо з однією з найдорожчих моделей. Як і у випадку з оглядом найпопулярніших зимових шин, опублікованими в жовтні минулого року, цей статус знову на рахунку продукції Continental. Нову ContiPremiumContact 6 представили на нашому ринку в квітні 2017 року. У момент презентації дана шина витіснила відразу дві моделі: ContiPremiumContact і ContiSportContact п’ятого покоління. Німці стверджують, що «шістка» об’єднує в собі кращі якості обох моделей. НОВИНИ Обов’язкова сезонна заміна шин: ближче і реальніше З сильних сторін цієї шини можна виділити впевнене гальмування і керованість на мокрій дорозі. При цьому, на аквапланування ContiPremiumContact 6 виходить досить рано.

Що стосується поведінки на сухому асфальті і гравії, то тут ця модель показує один з найкращих результатів. А ось в акустичному комфорті цій шині похвалитися особливо нічим. Вже на невеликих швидкостях вона починає подавати голос, а з ростом швидкості ситуація тільки погіршується.

Goodyear EfficientGrip Performance

Незважаючи на те, що вперше EfficientGrip Performance були представлені ще в 2013 році, назвати старої цю модель не можна. Кілька років тому в Goodyear цю шину серйозно модернізували. До того ж, виробник істотно розширив асортимент доступних типорозмірів для даної моделі. В цьому плані EfficientGrip Performance -один із впевнених лідерів нашого огляду. Крім того, у неї відмінний баланс ціни-якості. Goodyear EfficientGrip Performance впевнено гальмує на мокрому і сухому асфальті, добре бореться з акваплануванням і чітко реагує на всі рухи рульовим колесом.

Крім цього шина не видає сильного шуму в русі і у неї відмінні показники опору коченню. Будь-яких явно виражених недоліків у цій моделі немає. В цілому, її можна назвати добре збалансованим продуктом з дуже адекватним цінником.

Michelin Primacy 3

На даний момент продажу четвертої Michelin Primacy в Україні тільки стартують і познайомитися з нею як слід нам поки не довелося. А ось з третьою моделлю в редакції знайомі непогано. Кілька разів ця шина була встановлена на тестових автомобілях, крім того, в мережі повно відгуків по Primacy 3, – як листяних, так і відверто негативних. В цілому, на сухій дорозі Michelin Primacy 3 показує себе як міцний середнячок. Стійкість до аквапланування у цій моделі трохи краще, ніж у ContiPremiumContact 6, при цьому на мокрій дорозі вона поводиться помітно гірше. У неї більше гальмівний шлях і гірше зчеплення з вологим асфальтом. З позитиву – дуже невисокий рівень гучності. І, судячи з відгуків, ходить така шина досить довго.

Nokian Hakka Blue 2

Друге покоління Nokian Hakka Blue з’явилося лише рік тому, Нові літні шини Nokian: Характер нордичний Якщо описувати Nokian Hakka Blue 2 в декількох словах, можна сказати що в другому поколінні – це приклад добре проведеної роботи над помилками. Перше покоління цієї гуми мало відмінними зчіпними властивостями на сухому асфальті і прекрасно вело себе на мокрому.

При цьому у Hakka Blue був один дуже суттєвий недолік: шини дуже швидко зношувалися, що з урахуванням досить високого цінника на дану модель робило таку покришку не найвдалішим вибором для покупки. А ось друге покоління Hakka Blue 2 змогло зберегти всі кращі якості свого попередника, а в деяких випадках їх навіть примножив. І у випадку з ресурсом різниця відчувається дуже відчутно.

Nexen n’Fera SU1

Корейська шина n’Fera SU1 – одна з найдоступніших в нашому огляді. Незважаючи на те, що в самій компанії Nexen позиціонують свою продукцію як конкурента Goodyear, Bridgestone і інших брендів, шини «Нексія» мають більш привабливий цінник. При цьому, в плані технологій і ходових характеристик корейці не сильно відстають від іменитих конкурентів. В цілому модель n’Fera SU1 не дуже виділяється з літньої лінійки Nexen. У своєму ціновому сегменті шини показують дуже хороші якості і збалансовані характеристики. Зрозуміло, відставання від більш дорогих Goodyear EfficientGrip Performance і Michelin Primacy 3 є, але в повсякденній їзді воно не критичне і цілком компенсується доступною ціною.

Premiorri Solazo S Plus

За довгий час виробники смартфонів привчили споживача до простої схеми. Модель Solazo S Plus і правда пропонується з великим посадковим діаметром. Це перша 17-дюймова легкова шина, випущена на заводі Росава. Зрозуміло, до класу UHP цієї моделі ще далеко, але ареал її застосування включає більш потужні автомобілі, ніж могла витримати звичайна Solazo.

 

Джерело